הינך נמצא כאן

לטיפ הבא >

לטיפ הבא >

אפשריבריא מסביב לשעון

 
 
.

אפשריבריא - מהזריחה עד השקיעה: ככה נראים החיים הפעילים והבריאים שלכם מסביב לשעון.  

כדי להתמיד בחיים פעילים לאורח זמן, חשוב להתייחס לפעילות הגופנית כחלק טבעי משגרת החיים, המשתלבת גם באירועים יומיומיים. נסו להפחית את השימוש בכלי תחבורה, ובמקרים שהדבר מתאפשר לכו ברגל – לעבודה, לביה"ס ולסידורים. ככל שמותיר לכם הזמן, ותרו על שימוש במעליות ועלו במדרגות.

הכי חשוב, הפכו את כל הפעילות לחוויה מהנה וכיפית, המשלבת את כל בני המשפחה. אפשר לשחק עם הילדים במשחקי כדור בשטח פתוח, לצאת לרקוד או פשוט לטייל בטבע. בסרטון כאן תוכלו לראות איך נראות 24 שעות אפשריבריא מסביב לשעון. הסתובבנו ברחבי הארץ ובדקנו מה הפעילות המועדפת עליכם: במדרכה ליד הבית, עם הכלב בגינה, בחופי הים, בגנים ציבוריים ובפארקים. כל אחד ואחת מוצאים את הפעילות המועדפת עליהם. 

בכל הנוגע להיקף הפעילות, המלצות ארגון הבריאות העולמי קובעות כי יש לבצע 150 דקות של פעילות גופנית בשבוע בעצימות בינונית (למשל הליכה בקצב מהיר), או 75 דקות במהלך השבוע בעצימות גבוהה (למשל, ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה או פעילות אירובית). אפשר גם לשלב בין שני סוגי הפעילות, ולקיים למשל הליכה למשך 30 דקות שלוש פעמים בשבוע, וריצה למשך 25 דקות פעמיים באותו השבוע.