הינך נמצא כאן

מדוע כדאי לבחור בהנקה?

שורה ארוכה של מחקרים הראו את...

תו המזון של התכנית הלאומית אפשריבריא: קל יותר לבחור בריא!

מה זה בכלל נתרן, איפה הוא מסתתר במזון שלנו, ולמה לא כדאי לצרוך ממנו יותר מידי?

לא קלים בכלל: מה מסתתר במשקאות הממותקים שלנו?

הקודםהבא

5 דברים שכדאי לדעת

1
כשאתם הולכים לקניות, נסו לקרוא את הערכים בתוויות סימון התזונתי המופיעה על גבי האריזה, להשוות מוצרים דומים באותה קטגוריה, ולבחור באפשרות הבריאה יותר.
2
רצוי להפחית בצריכת שומנים רווים, כולסטרול ושומן טראנס, ולהעדיף שמנים לא רווים טבעיים מהצומח.
3
מומלץ לשלב ירקות ופירות טריים כחלק מהתפריט היומי, הם עשירים ברכיבים תזונתיים, המצויים בהם באופן טבעי, למשל: מינרלים, ויטמינים, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון.
4
אפשר להשתמש בעשבי תיבול טריים או מיובשים כתחליף לשימוש במלח ולשימוש באבקת מרק (המכילים כמות גבוהה של נתרן).
5
מומלץ להימנע ממשקאות ממותקים ומיצים המכילים כמויות גבוהות של סוכר, ולהעדיף מים. אם רוצים, ניתן להוסיף למים נענע, פלחי תפוז, תפוח, או לימון, ואפילו מלפפון.

אנשים מספרים

הרגע ה#אפשריבריא של דנה רוזן מראשון-לציון: "החלטנו לחגוג יומולדת שנה בקונספט בריא. כל האורחים התרשמו ונהנו ויצאו ללא ייסורי מצפון".
 

הרגע #אפשריבריא של לירי קובלסקי, בת 28: קוטפת ירקות בחווה אורגנית. לרגע המלא - בפייסבוק שלנו. ...

הרגע האפשריבריא של: לירון אסייג הנר - ארוחת שבת, הכוללת סלט ירקות, סלק מבושל, קלחי תירס טריים ומאפינס ברוקולי. לעוד רגעי אפשריבריא שאנשים מספרים - כאן.