הינך נמצא כאן

5 דברים שכדאי לדעת

1
פעילות גופנית סדירה בשילוב עם תזונה בריאה משפרים את הבריאות הכללית, ומקטינים את הסיכון לסוכרת, השמנה, מחלות לב וכלי דם וסרטן.
2
פעילות גופנית גם תורמת משמעותית לשיפור במצב הרוח ומניעת דיכאון, העלאת רמת האנרגיה במהלך היום, ולחיזוק הריכוז.
3
כ-5,000 מקרי מוות בשנה בישראל קשורים להשמנה ולמיעוט פעילות גופנית; כ-75% משיעורי התחלואה בסוכרת נגרמים ממשקל עודף.
4
מזונות מעובדים עלולים להכיל כמויות גבוהות של מלח, סוכר ושומנים, שפחות מומלצים לבריאות; רצוי להעדיף מזונות טבעיים ובישול ביתי
5
ילדים המאמצים הרגלי אכילה ופעילות גופנית קבועים, בעלי סיכויים טובים יותר להפוך למבוגרים בריאים יותר.