הינך נמצא כאן

מה היקף הפעילות הגופנית בישראל, ואיך ניתן להגדיל אותה במספר צעדים? 

למה חשוב להיות בתנועה ולשלב פעילות גופנית בסדר היום הקבוע? 

הקודםהבא

5 דברים שכדאי לדעת

1
פעילות גופנית קבועה מקטינה את הסיכון ליתר לחץ דם, מחלות לב, סוכרת, השמנה ועוד, ותורמת לשיפור מצב הרוח.
2
משך הפעילות השבועי המומלץ: 150 דקות בעצימות בינונית או 75 דקות בעצימות גבוהה, או שילוב של השניים.
3
כדאי לשלב פעילות בחיי היום-יום: להחליף את המעלית במדרגות ואת הנסיעה ברכב בהליכה או רכיבה על אופניים.
4
פעילות גופנית עשויה לסייע בשיפור הכישורים החברתיים ובניית הביטחון העצמי, ולתרום לשיפור ההישגים הלימודיים אצל ילדים ובני נוער.
5
פעילות גופנית בגיל השלישי מסייעת בין היתר בחיזוק השרירים והעצמות, בשיפור מצב הרוח, הגמישות ותפקוד הלב וכלי הדם, והקטנת הסיכון לנפילות.

אנשים מספרים

הרגע ה#אפשריבריא של: אופיר מהרצליה, ששלח תמונה של התאומים מטיילים בראש הנקרה. לעוד רגעי אפשריבריא - כאן

משפחת פרידלנדר מאזור השרון- כשמזג האוויר יפה, לא מפספסים הזדמנות לטייל בסוף השבוע.
לעוד רגעי אפשריבריא שאנשים מספרים - כאן.