home icon work icon education icon city icon

להיות בתנועה גם בבידוד – #זה_אפשריבריא

פעילות גופנית, גם כזו שניתן לבצע לבד בלי לצאת מהבית או אפילו מהחדר ,מסייעת בהפגת המתח, שמירה וחיזוק של השרירים והעצמות, וגם משמשת דרך נהדרת להעביר את הזמן – שלא מול המסכים.

משפחה מתעמלת בבית

בידוד של מספר ימים ובטח כזה הנמשך שבועיים יכול לשנות באופן מהותי את שגרת היומיום שלנו. הבידוד עלול להעמיד אותנו בפני אתגרים נוספים שנובעים מהיעדר תנועה מספקת: ירידה ברמת הפעילות, עלייה במשקל, ולצד אלה גם עלייה בשכיחות תופעות כמו דיכאון, חרדה, ומתח.

אז זה הזמן ללבוש בגדי ספורט, לאוורר את החדר – בקישורים הבאים תוכלו למצוא רעיונות ומשאבים שריכזנו עבורכם ומתאימים גם לילדים ולגם למבוגרים, או בקיצור - אנחנו מזמינים אתכם לזוז:

פעילויות לכל המשפחה

  • פעילות גופנית בבית- משרד החינוך - מצגת עם מגוון רחב של פעילויות גופניות שונות אירוביות, כוח, מתיחות והרפיה לילדים, לנוער ולמבוגרים.
  • משחקים של פעם – משחקים, פעילים ובריאים: 60 רעיונות להיות בתנועה עם הילדים גם בבית, לספר להם במה שיחקתם שהייתם בגילם.
  • ריקודים משותפים מול שירים שאוהבים - רצוי שירים קופצניים במיוחד.

פעילות מומלצת בגילאים המבוגרים

עוד על התמודדות בריאה באתר משרד הבריאות

הכי חשוב: לא לשכוח לצלם ולשתף אותנו בעמוד הפייסבוק או האינסטגרם של אפשריבריא!