home icon work icon education icon city icon

להיות בתנועה גם בבידוד – #זה_אפשריבריא

פעילות גופנית, גם כזו שניתן לבצע לבד בלי לצאת מהבית או אפילו מהחדר ,מסייעת בהפגת המתח, שמירה וחיזוק של השרירים והעצמות, וגם משמשת דרך נהדרת להעביר את הזמן – שלא מול המסכים.

בידוד של מספר ימים ובטח כזה הנמשך שבועיים יכול לשנות באופן מהותי את שגרת היומיום שלנו. הבידוד עלול להעמיד אותנו בפני אתגרים נוספים שנובעים מהיעדר תנועה מספקת: ירידה ברמת הפעילות, עלייה במשקל, ולצד אלה גם עלייה בשכיחות תופעות כמו דיכאון, חרדה, ומתח.

אז זה הזמן ללבוש בגדי ספורט, לאוורר את החדר – בקישורים הבאים תוכלו למצוא רעיונות ומשאבים שריכזנו עבורכם ומתאימים גם לילדים ולגם למבוגרים, או בקיצור - אנחנו מזמינים אתכם לזוז:

פעילויות לכל המשפחה

  • פעילות גופנית בבית- משרד החינוך - מצגת עם מגוון רחב של פעילויות גופניות שונות אירוביות, כוח, מתיחות והרפיה לילדים, לנוער ולמבוגרים.
  • משחקים של פעם – משחקים, פעילים ובריאים: 60 רעיונות להיות בתנועה עם הילדים גם בבית, לספר להם במה שיחקתם שהייתם בגילם.
  • ריקודים משותפים מול שירים שאוהבים - רצוי שירים קופצניים במיוחד.

פעילות מומלצת בגילאים המבוגרים

עוד על התמודדות בריאה באתר משרד הבריאות

הכי חשוב: לא לשכוח לצלם ולשתף אותנו בעמוד הפייסבוק או האינסטגרם של אפשריבריא!