home icon work icon education icon city icon

בבית ובפנאי

במשך מרבית שעות היום אנחנו מבלים במסגרות כמו עבודה, גן ובי"ס, אבל עדיין – לבית ולמשפחה יש חשיבות עצומה על הטעמים, ההעדפות וההרגלים שלנו ושל הילדים.

השינוי הבריא במשפחה מתחיל קודם כל במוצרי המזון שקונים ומכניסים הביתה, נמשך בהכנת הכריכים לביה"ס, בקופסת הפירות לגינה הציבורית או לטיול – וגם האם כמשפחה אנחנו מבלים מול מסכים - או מטיילים ומשחקים בכדור. ריכזנו עבורכם כאן את כל מה שחשוב, שימושי, מעניין וכדאי לדעת כדי להפוך את הבית והמשפחה שלכם לפעילים ובריאים יותר.

5 דברים שכדאי לדעת בנושא

בואו גלו מהם

לאכול בריא בבית ובפנאי

עוד בלאכול בריא בבית ובפנאי

להיות בתנועה בבית ובפנאי

עוד בלהיות בתנועה בבית ובפנאי

להיות בתנועה

לא רק חוגים או פעילויות מיוחדות: כל מה שחשוב לדעת על חיים פעילים לילדים ולנערות ונערים, ואיך הופכים את הפעילות הגופנית לזמן איכות משפחתי

קראו עוד

להרגיש טוב בבית ובפנאי

עוד בלהרגיש טוב בבית ובפנאי

5 דברים שרצית לדעת על בבית ובפנאי

  1. חשיפה מזיקה: יותר ויותר תכני וידאו המיועדים לילדים ומתבגרים משלבים בתוכן עצמו פרסום מוסווה או גלוי למוצרי מזון מזיק, ומשפיעים במידה ניכרת על הרגלי הצריכה והתזונה של הצופים הצעירים.
  2. מעורבות ההורים בהרגלי האכילה של המשפחה כולה ובעיקר של הילדים הצעירים מסייעת להם לפתח הרגלי אכילה בריאים יותר גם בחייהם הבוגרים.
  3. במספר מחקרים נמצא כי ארוחה משפחתית אחת ביום עשויה להקטין את הסיכון של בני נוער לסבול מהשמנה בגילאים מבוגרים יותר.
  4. מחסור בשעות שינה בכל גיל, עלול לפגוע בבריאות הפיזית והנפשית, וכן האטת והפחתת יעילות תהליכי חילוף חומרים בגוף הגורמת לרעב מוגבר, להשמנה, ולעלייה בסיכון למחלות לב וכלי דם.
  5. רוצים שהילדים יאכלו בריא יותר? תתאמצו פחות! הילדים מניחים, במידה רבה של צדק, שאם היה מדובר במזון טעים - לא הייתם צריכים להשקיע כל כך הרבה במאמצי השכנוע.