home icon work icon education icon city icon

להרגיש טוב

זה לא רק כמה אנחנו פעילים ומה אנחנו אוכלים – זה גם ה"איך", ומה אנחנו עושים ומרגישים בשאר שעות היממה.

כאן תוכלו למצוא מידע חשוב על השפעות ההרגלים ואורח החיים על הבריאות שלנו, תקשורת טובה יותר עם הילדים והפחתת המתיחות שקיימת לעיתים סביב הרגלי והעדפות האכילה והפנאי שלהם, בריאות השיניים, הקשרים במשפחה ובעבודה, הפחתת שעות המסכים, מתחים ולחצים, וסביבה נקייה גם מעשן סיגריות.

5 דברים שכדאי לדעת על להרגיש טוב...

בואו תגלו מה הם!

רגועים ובריאים

משפחה בריאה

מניעת עישון

להרגיש טוב

אנחנו יודעים שלהיגמל לבד זה לא פשוט – אבל מי אמר שצריך לעשות את זה לבד? כלים, סדנאות ועובדות שיעזרו לכם למצוא תא הדרך שלכם להפסיק לעשן

קראו עוד

5 דברים שרצית לדעת על להרגיש טוב

  1. כמות לא מספקת של שעות השינה עלולה לפגוע בבריאותנו הפיזית והנפשית ואף נמצא קשר בין חוסר שינה להשמנה, כאשר חוסר שינה גורם לעלייה במשקל הגוף, כיוון שהוא גורם להאטה במטבוליזם, ומגביר את תחושת הרעב.
  2. רוצים שהילדים יאכלו בריא יותר? תתאמצו פחות! הילדים מניחים, במידה רבה של צדק, שאם היה מדובר במזון טעים - לא הייתם צריכים להשקיע כל כך הרבה במאמצי השכנוע.
  3. ילדים שמדלגים על הארוחות העיקריות ביום (בוקר, צהריים וערב) נמצאים בסיכון מוגבר לפתח מחלות הקשורות לעודף משקל ומחלות הנובעות ממנו, ביניהן מחלות לב, כלי דם וסוכרת.
  4. במחקרים רבים נמצא כי ילדים לא יודעים להתייחס למסר פרסומי בצורה ביקורתית, ובגילאי הצעירים גם לא יודעים להבחין בין תוכן לבין פרסומת. בשל כך במדינות רבות בעולם הוגבלו אפשרויות הפרסום והשיווק של מזון מזיק לילדים ולנוער.
  5. בבריטניה, ארה"ב ואוסטרליה נמצא כי רובן הגדול של הפרסומות המשווקות מוצרי מזון לילדים בטלוויזיה - היו של מוצרים המסווגים כמזון מזיק.

זה לא רק להרגיש טוב...